Friday, June 17, 2011

~Tudung Awning Rose♥Tudung Instant Rose~


Salam sayang semua..
ni ada tudung baru kat kedai lulu..
Lulu suka sgt..
sbb cantik, n sgt versatile..
tudung awning rose
@ lulu panggil
Tudung Instant Rose

Harga cuma RM27 termasuk pos.

Pada yg berminat boleh PM lulu asap k?

Ni dari belakang

Hitam

Hijau Askar

Biru Muda

Kelabu

Turquoise

Biru Tua

Putih

Ungu

Coklat Muda

Coklat Tua

Krim

Merah


Thursday, June 16, 2011

New Hottest Shawl ♥ Awning Shawl Denim ♥


Salam Sayang semua..♥

Ni la dia awning shawl denim yang lulu cakap tu..
Lulu sgt suka..
Sbb kalau gantung kat kepala pun x pendek sgt..
pastu senang je nk pakai..
sbb cotton denim kan..
tak yah pin pun kat kepala..kalau x nk pin pun x pe maksud lulu..


Awning shawl Denim
RM25 termasuk pos

Ada 15 warna
Stok tak banyak sbb baru siap skit..
Kalau nk pm lulu cecepat k?
Siapa Cepat dia dapat ☺
apapun syg korg sume ;)

FRONT VIEW

BACK VIEW

KOD WARNA PILIHAN HATI ANDA ♥

Wednesday, June 15, 2011

New Funky Shawl ♥Crumple Woody Shawls♥


Salam Sayang Semua ♥

Lulu sebenarnya da lama ada shawl ni..
cuma x berkesempatan upload..
Since ada kelapangan sikit ni..
Lulu upload la..

Sape2 minat blh pm lulu k?
Shawl ni sgt best sbb kain dia mcm pashmina..
senang bentuk..
tapi nipis, tak panas..
n sgt colourful..

Ada byk colour..
Cepat sebelum kehabisan ♥



color 1

color 2

color 3

color 4
color 5

color 6

color 7

color 8

color 9
SOLD OUT

color 10

color 11

color 12