Sunday, August 24, 2014

Jam Tangan Import Harga Promosi.

Salam sayang semua,
Korang baca tajuk mesti suka kan?
Siapa minat COACH, MARC JACOB, Micheal Kors, Armani Exchange etc?

Haa...kalau korang nak rasa pakai jam tangan camni korang boleh lah pre order dengan kak Lulu.
Harga in syaa Allah rendah dari pasaran.
Sesiapa yang berminat boleh pm 0166607343
Kalau nk buat 3x byr pun boleh.
Whatsapp je k?

Sesiapa yang nak kawin nak buat hantaran tu boleh sesangat tengok kat sini.
Kalau ada memana yang korang minat, boleh pm utk pre order.
Dalam 2-3 minggu sampai in syaa Allah.

Tapi selagi x bayar abis tak boleh dapat barang.
Papepun jom tengok2 dulu..